بازار بلورفروشان شوش صدایت می‌کند، بپا نشکنی!

۶ بازديد

بازار بلورفروشان شوش صدایت می‌کند، بپا نشکنی!

 

شیشه بری شهرک غرب

بازار بلور شوش یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش انواع وسایل خانه و آشپزخانه و نیز بلور و شیشه، کریستال، پلاستیک، ظروف آلومنیومی، چینی، ملامین، چوبی و... است.

بازار بسیار بزرگی که علاوه بر تعداد زیادی مغازه و پاساژهای مختلف، برندهای ایرانی و خارجی نیز در آن در شکل‌ها و طراحی‌های مختلف به چشم می‌خورد.

 

قاسمی

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : حضور در بازار بلور و شیشه شوش، در محدوده منطقه۱۶حس وحال یک گردشگری خوب و بازارگردی جذاب را در شما ایجاد می‌کند. پاساژها در بازار بلور و کریستال شوش به دو صورت مدرن و قدیمی وجود دارند،

به‌طوری که در برخی از این پاساژهای قدیمی نه پله برقی وجود دارد و نه حتی دکور قشنگی که توجه شما را به خودش جلب کند. اما همین پاساژهای قدیمی انواع محصولات آشپزخانه را با قیمت‌های مناسب پیش روی‌تان دارد. اما در مقابل برخی از پاساژهای مدرن به جذاب‌ترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده‌اند که می‌توانید با قدم زدن در آن از فضای پاساژ نیز لذب ببرید.

 

خواندنی‌های بیشتر را اینجا دنبال کنید

 

بازار شوش تهران مهم‌ترین مرکز عمده‌فروشی سنتی و حضوری انواع ظروف بلور کشور به شمار می‌آید. در این بازار هر روز با حضور تعداد زیادی از خریداران و فروشندگان شیشه و بلور مواجه می‌شوید. این ویژگی باعث شده که تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان خارجی، نخستین مرکز فروش و عرضه محصولات خود را در این محدوده تعیین کنند: در میدان شوش، خیابان شهید صابونیان.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.