طرح شیشه سکوریت برای بالکن

اخبار شیشه و اینه کاری

طرح شیشه سکوریت برای بالکن

۵ بازديد

طرح شیشه سکوریت برای بالکن

 

شیشه سکوریت

مشرق نیوز

داشتن تراس و بالکن معمولاً یکی از گزینه هایی است که بیشتر افراد هنگام خرید و یا اجاره آپارتمان به آن توجه می کنند. اما سوال این است که چرا افراد به نصب شیشه بالکن در این فضاها علاقه مند هستند ؟ معمولاً داشتن فضای مناسب برای لذت بردن در کنار خانواده در فصل های زمستان و پاییز بسیار خوب است. بنابراین علاوه بر جنبه زیبایی، متناسب با کاربرد های آن افراد زیادی علاقه مند به نصب شیشه بالکنی هستند.

 

پیشنهاد ویژه: شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیشه بالکنی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و یا اگر قصد خرید شیشه بالکنی را دارید از طریق شماره های زیر با کارشناسان همتا حاصل نمایید.

 

نصب شیشه سکوریت برای بالکن

تراس شیشه ای آپارتمان،شیشه بالکن علاوه بر اینکه موجب می شود از آلودگی های موجود در امان باشید یک عایق صوتی ایجاد می کند که موجب می‌شود زمان تماشای محیط اطراف بتوانید به راحتی موزیک دلخواه خود را گوش دهید و دیگر سرمای زمستان و گرمای تابستان موجب اذیت شدن شما نمی شود. اگر در جستجوی ایجاد فضایی ایمن و خاص در بالکن خود هستید ما به شما نصب شیشه بالکن را پیشنهاد می کنیم.

 

طرح شیشه سکوریت برای بالکن

 

انواع شیشه بالکن

یکی از شیوه های طراحی بالکن استفاده از شیشه می باشد در واقع شیشه بالکنی یکی از مواردی می باشد که امروزه برای طراحی و دکوراسیون منازل، ادارات و .... از آن استفاده می شود، و فضایی بسیار مدرن و زیبا را ایجاد می کند. البته استفاده از شیشه بالکنی در منازل نسبت به سایر املاک و اهمیت بیشتری دارد و افراد زیادی از شیشه بالکنی در تراس و بالکن خود برای داشتن فضایی زیبا و مدرن به دور از هرگونه سر و صدا و آلودگی استفاده می کنند.

 

شیشه بالکنی انواع گوناگونی دارد که می‌توان با توجه به ابعاد فضای بالکن و محیط اطراف آن، این شیشه ها را در حالت های گوناگونی طراحی کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع شیشه های بالکنی بپردازیم.

 

شیشه بالکنی پنجره ای

شیشه بدون قاب

شیشه بالکن نرده ای

شیشه بالکن ریلی

پنجره های تاشو بالکن

بالکن شیشه ای گرد

پیشنهاد ویژه: عده زیادی از کاربران به دنبال بهترین مرکز فروش یراق آلات شیشه بالکنی هستند، شما می توانید به صفحه مرکز فروش یراق آلات شیشه در تهران مراجعه نمایید.

 

قیمت شیشه بالکن

قیمت شیشه بالکنی چقدر می باشد؟ تعداد زیادی از کاربران به دنبال قیمت شیشه بالکن هستند اما لازم است بدانید که قیمت شیشه بالکن متغییر می باشد وتعیین قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارند.

 

عوامل گوناگون وجود دارند که بر قیمت شیشه بالکنی تاثیرگذار هستند از این عوامل می توان به نوع شیشه، ضخامت شیشه سکوریت، متراژ فضای مورد نظر، مدل شیشه بالکن کشویی، لولایی یا فریم دار و ..... اشاره نمود. علاوه بر آن یراق آلات و ابزارهای جانبی چون توری پلیسه ای و..... نیز هستند که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت شیشه بالکنی دارد.

 

عوامل موثری در تعیین قیمت شیشه بالکنی به شرح زیر می باشد:

 

مدل شیشه: لولایی، ساده، کشویی، بدون فریم

ضخامت شیشه تراس‌

رنگ شیشه و فریم

حمل و نقل آن

نوع یراق آلات بکار رفته

نصب و اجرای آن

ابعاد کلی شیشه

سندبلاست شیشه

آهنگری و جوشکاری لازمه

طرح شیشه سکوریت برای بالکن

 

مزایای استفاده از شیشه بالکنی

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره شد، شیشه بالکنی دارای مزایای فراوانی است که این ‌مزایا شامل موارد زیر می باشد:

 

صرفه جویی در مصرف انرژی

موجب دلبازی و بزرگتر نشان دادن بالکن می شود ( حتی با وجود کوچک بودن فضای بالکن)

موجب محافظت از کودکان و حتی بزرگسالان می شود.

دارای عایق صدا و حفظ دمای درون بالکن

ایجاد فضای نشیمن خصوصی در بالکن

بهره مندی از نور آفتاب در تمامی ساعات روز

مقاومت در برابر باران، تغییرات دما و گرد و غبار موجود در هوا

برخورداری از امکان پرورش گل و گیاه های آپارتمانی

طراحی و زیبا سازی ساختمان به شیوه های مدرن، شیک و جدید

امکان پیاده سازی در شکل و طرح های گوناگون

موجب جلوگیری از ورود حشرات و هوای آلوده به فضای داخل می شود.

امکان استفاده از آن بسیار راحت می باشد ( متناسب با نوع انتخاب شما)

امکان شستشو و نظافت راحت و ساده آن با توجه به شیشه ای و متحرک بودن آن

معایب بالکن شیشه ای

آیا بالکن شیشه ای معایبی دارد؟ خیر. بالکن شیشه ای معایبی ندارد اما دقت داشته باشید در ساخت شیشه بالکنی باید حتما از شیشه های سکوریت و یراق آلات اورجینال استفاده شود در این صورت شیشه بالکنی شما هم ماندگاری بالایی دارد هم بسیار ایمن می باشد.

 

پیشنهاد ویژه: لازم است بدانید در صورت هر گونه بروز مشکل و خطا در نحوه عملکرد صحیح شیشه بالکنی باید اقدام به تعمیر آن کنید. بنابراین اگر قصد تعمیر شیشه بالکنی را دارید لازم است به صفحه آموزش رگلاژ درب سکوریت کشویی مراجعه نمایید.

 

قیمت شیشه سکوریت برای بالکن

اگر قصد نصب شیشه برای بالکن منزل خود را دارید حتما قیمت شیشه سکوریت برای بالکن ذهن شما را درگیر کرده است. لازم است در خصوص این قیمت بدانید ابعاد فضای بالکن شما اولین گزینه تعیین کننده در قیمت شیشه بالکن می باشد.

 

گزینه دوم قیمت گذاری شیشه بالکن بر اساس رنگ و طرح می باشد که این گزینه خود به دو دسته کلی تقسیم می شود:

 

سیستم تاشو با شیشه های 8 میل شفاف و یراق آلات ترک سفید

سیستم تاشو با شیشه های 8 میل شفاف همراه با یراق آلات ترک رنگ سفارشی که شامل: رنگ مشکی، نقره ای، طلایی، شامپاینی و طرح چوب می شود.

هر دو موارد ذکر شده در تعیین قیمت نهایی شیشه بالکن تاثیر بسزایی دارند. همچنین برخی موارد مانند نوع سفارشی سازی آن شامل طرح دار بودن شیشه ها یا مات بودن ها و تسریع در آماده سازی سفارش نیز روی قیمت موثر خواهند بود.

 

اگر قصد خرید شیشه بالکن ارزان را دارید باید به ایننکته نیز توجه داشته باشید که معمولا نه گران قیمت ها بسیار با کیفیت هستند نه ارزان قیمت ها کم کیفیت. اما لازم است در خرید شیشه بالکنی دقت و اطلاعات کافی داشته باشد. لازم به ذکر است شما می توانید شیشه بالکنی را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه همتا خریداری کنید. برای خرید و استعلام قیمت شیشه بالکنی می توانید از طریق شماره های درج شده در صفحه ابتدای صفحه با کارشناسان همتا تماس حاصل نمایید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.