پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟

اخبار شیشه و اینه کاری

پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟

۵ بازديد
پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟
 
 
 
پارتیشن های شیشه ای به خودی خود یک انتخاب زیبا برای تقسیم فضای خانه و محل کار هستند. زمانی هم که با مقداری طرح و رنگ ترکیب می شوند، جذاب تر نیز به نظر می رسند. به این ترتیب می توانید با پارتیشن شیشه ای رنگی زیبایی بیشتری را در ضمن پارتیشن بندی فضا، به طرح دکوراسیون خود اضافه کنید.
 
پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟
 
پارتیشن شیشه ای رنگی، یک عنصر عالی برای مدرن ساختن خانه، دفتر، لابی هتل یا مغازه نیز است. شیشه رنگی به هر شیشه شفافی گفته می شود که یک طرف آن رنگ شده باشد تا دیگر شفاف نباشد. پارتیشن شیشه ای رنگی به طور معمول در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. پانل های شیشه ای رنگی به راحتی نصب می شوند، سازگار با محیط زیست هستند و زیبایی بی نظیری به محیط می بخشند. شیشه رنگی علاوه بر پارتیشن ها در ساخت میز، کابین آسانسور، پشتی آشپزخانه، پوشش‌های دیواری داخلی و حتی به عنوان میز اپن آشپزخانه نیز استفاده می شود. در این مقاله به پارتیشن شیشه ای رنگی پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
 
 
 
 
مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی
 
 
افزودن زیبایی
می توانید با رنگ برند شرکت خود و یا دکوراسیون داخلی، آن را منطبق کنید
بالا بردن کارایی افراد و روحیه دادن به آن ها
حفظ بیشتر حریم خصوصی
ویژگی های پارتیشن شیشه ای رنگی
رنگ شیشه و پروفیل
طراحان و معماران از شیشه های رنگی به خاطر جذابیتی که به دکور می دهند، استفاده می کنند. تولیدکنندگان شیشه مانند تترافرم می توانند به راحتی شیشه های رنگی را مطابق با نیاز مشتری تولید کنند، بنابراین شما نباید نگران پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستید، باشید!
 
پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟
 
درخشندگی
پارتیشن شیشه ای رنگی از نظر ظاهری براق و درخشان است. این ویژگی آن‌ها را برای بسیاری از کاربردهای معماری مناسب می کند.
 
شیشه های رنگی
پوشش رنگی ضخیم، شیشه را مات می کند، بنابراین شیشه اجازه عبور نور از آن را نمی دهد. از این رو، بر خلاف شیشه معمولی، نمی توان از طریق یک شیشه رنگی پلان باز داشت. عدم شفافیت به معنای حفظ حریم خصوصی است امروزه استفاده از شیشه رنگی در فضاهی اداری بیشتر مورد توجه و اقبال قرار گرفته است و از این مصالح شیشه ای در دیوارپوش شیشه ای و پارتیشن اداری در رنگ های متنوع استفاده می شود.
 
 
پوشش رنگ و کل ساختار پارتیشن شیشه ای رنگی بیشتر از یک پارتیشن شیشه ای معمولی دوام می آورد؛ بنابراین شیشه شما برای مدت طولانی تری حفظ می شود زیرا رنگ به آن استحکام بیشتری می بخشد و به آسانی خرد نمی شود.
 
پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟
 
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
مقاومت در برابر UV به این معنی است که هیچ اشعه ماوراء بنفش از پارتیشن شیشه ای رنگی شما عبور نمی کند که مطمئناً به معنای افزایش محافظت از شماست.
 
مقاوم در برابر رطوبت
پارتیشن شیشه ای رنگی در برابر رطوبت مقاوم است. بنابراین می توان در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه از آن استفاده کرد.
 
به راحتی تمیز می شود
پارتیشن شیشه ای رنگی به راحتی تمیز می شود و همچنین نسبت به سایر گزینه ها نسبتاً کمتر کثیف می ماند و به راحتی می توان با استفاده از یک پارچه و شیشه پاک کن آن را تمیز کرد.
 
یک انتخاب همه کاره است
ساختار این پارتیشن شیشه ای به نحوی است که آن را به یک انتخاب همه کاره تبدیل می کند. تولیدکنندگان می توانند به راحتی شیشه را برش دهند، سوراخ کنند، صیقل دهند، لبه ها را صاف کنند و در واقع به آن ها این آزادی را می دهد که با شیشه مانور دهند و به تدریج به نتیجه دلخواه برسند.
 
 
 
پارتیشن شیشه ای رنگی تطبیق پذیری بالایی دارد و می توان آن را متناسب با طرح لوگوی شرکت طراحی کرد. حتی می توان برخی قسمت های آن را فقط رنگی کرد که بتوان از توانایی عبور نور از شیشه شفاف نیز استفاده کرد.
 
انواع پارتیشن شیشه ای رنگی
بسته به این که چه نوع شیشه رنگی استفاده کنید، انواع مختلفی از پارتیشن رنگی وجود دارد.
 
· شیشه لاکوبل
 
 
شیشه لاکوبل اصطلاح تجاری شیشه رنگی پشت رنگ کوره ای است و بسیار براق و مقاوم در برابر خش است و قابیلیت سکوریت و نشکن و ضدحرارت شدن را داراست.
 
پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟
 
· شیشه لمینت رنگی
در مناطقی مانند اماکن تجاری که رفت آمد زیادتر است. برای افزایش استحکام از شیشه لمینت یا چند لایه استفاده می شود.
 
· شیشه ساتینا رنگی
شاید نام شیشه سندبلاست را شنیده باشید. شیشه سندبلاست نوعی شیشه است که با ماسه های ریز به صورت مات ساخته می شود.
 
شیشه ساتینا یکی از بهترین انواع شیشه مات است که امروزه طرفداران زیادی دارد. شیشه ساتینا از تکنولوژی بسیار بالاتری نسبت به شیشه های سندبلاست و چوبی برخوردار است همچنین از نظر ظاهر و ساختار بسیار زیباتر و منحصر به فردتر است از این رو در ساختمان های مدرن و ایجاد فضاهای داخلی منحصر به فرد و زیبا استفاده می شود.
 
شیشه ساتینا این خاصیت را نیز دارد که در داخل کوره سکوریت قرار گرفته و به شیشه سکوریت تبدیل شود. همچنین امکان تبدیل آن به شیشه لمینت نیز وجود دارد. در فرآیند تولید شیشه ساتینا، اسید فلوریک (HF) و ترکیبی از چندین ماده دیگر به طور کامل و یکنواخت روی سطوح خارجی شیشه ریخته می شود و سطح بیرونی شیشه در اثر تماس با اسید خورده می شود. در نهایت سطح صاف و صیقلی ناپدید می شود و شیشه به طور یکنواخت مات می شود. در این حالت دید شیشه ای کاملا مسدود و تار می شود. شیشه رنگی ساتینا محصولی زیبا، با کیفیت، با کارایی مفید و منحصر به فرد می باشد.
 
 
 
پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟
 
ساخت پارتیشن شیشه ای رنگی
 
 
برای تولید پارتیشن شیشه ای رنگی، یک پوشش رنگ ضخیم در پشت شیشه اعمال می شود که سپس در کوره با دمای بالا پخته می شود تا پوشش به صورت محکم به سطح شیشه بچسبد. این فرآیند شیشه های رنگی براقی را تولید می کند که زیبایی و کارایی بی نظیری دارد.
 
 
 
قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی
 
 
بر اساس رنگ، طرح، ضخامت شیشه و چندین فاکتور دیگر قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی متفاوت است؛ اما شما می توانید پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب از تترافرم تهیه کنید. از نظر قیمت پارتیشن های رنگی گران تر از نمونه شفاف است اما زیبایی دوچندانی دارند.
 
 
 
سخن پایانی
 
 
تولید کنندگان شیشه در تترافرم می توانند پارتیشن شیشه ای رنگی را به صورت سفارشی بر اساس نیاز و علاقه مشتری خود تولید کنند. شما می توانید پارتیشن شیشه ای رنگی را به صورت مات، براق، طرحدار و ساده سفارش دهید.
 
تترافرم به شما امکان می دهد تا پارتیشن های خیره کننده ای بسازید و در خانه ها و دفاتر مدرن امروزی خود برای تقسیم بندی فضا استفاده کنید.ولی ما قصد داریم که شما درباره پارتیشن شیشه ای فریم لس و جادوی صرفه جویی در فضا بیشتر بدانید و مطالعه کنید تا از قابلیت های معجزه آسای ان در فضاهای اداری استفاده کنید و از کمترین فضا بیشترین استفاده را نمایید.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.